Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY ogłasza przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego

Stowarzyszenia i organizacje

2024-09-27 08:14

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 26 września 2024 r.

Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.

ogłasza

przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.

1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.

3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 30 września 2024 roku i trwają do dnia 15 października 2024 roku.

4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy, projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025,
- możliwość złożenia uwag i opinii w formie pisemnej i elektronicznej na formularzu zgłaszania opinii.

5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w 
wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.

 

Pliki do pobrania
Program współpracy z organizacjami na 2025 - projekt
Formularz zgłoszenia opinii

Urząd Miasta w Słupcy
Przydatne linki
Mapa dojazdu
Dane kontaktowe

Urząd Miasta w Słupcy

ul. Kazimierza Pułaskiego 21

62-400 Słupca

Tel.: 63 2772727

E-mail: um@miasto.slupca.pl

NIP: 667-173-93-85

Godziny pracy urzędu

Poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30

Czas pracy biura ewidencji ludności i dowodów osobistych
Poniedziałek od 7.30 do 15.30
Wtorek - Piątek od 7.30 do 15.00

Czas pracy punktu informacyjnego:
- poniedziałek do 16:30

Rachunek Bankowy

Wpłaty za podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, łącznego zobowiązania pieniężnego
należy dokonywać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

pozostałe opłaty i podatki proszę kierować na:

Bank Spółdzielczy Słupca
45 8542 0001 0024 3377 0003 6753
(wpłaty dotyczące wszystkich opłat i pozostałych podatków)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi proszę wpłacać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

Statystyki ON-LINE

Licznik odwiedzin:567 236
Dzisiaj:522
Gości on-line:2
Twoje IP:216.73.216.151
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.