Biuro Rady Miasta
Słupca, dnia 4 sierpnia 2025r.
BRM.0012.5.2.2025
Na podstawie § 125 ust. 2 uchwały Nr XXXIX/277/18 Rady Miasta Słupcy z dnia
27 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Słupca, zwołuje się:
w dniu 6 sierpnia 2025 roku (tj. środa) o godzinie 8.00
posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Słupcy.
Posiedzenie odbędzie się w sali nr 207 w Urzędzie Miasta w Słupcy, ulica Pułaskiego 21.
Projekt porządku posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej komisji.
4. Rozpatrzenie wniosku AT HOTEL 35 DERDA spółka jawna.
5. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Komisji
/-/ Ewa Czaplińska