Biuro Rady Miasta
Słupca, dnia 20.08.2025 r.
BRM.0012.5.2.2025
BRM.0012.5.3.2025
Na podstawie § 125 ust. 2 uchwały Nr XXXIX/277/18 Rady Miasta z dnia 27 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Słupca, zwołuje się:
w dniu 26 sierpnia 2025 roku (tj. wtorek) o godzinie 8.00
posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Słupcy.
Posiedzenie odbędzie się w sali nr 207 w Urzędzie Miasta w Słupcy, ulica Pułaskiego 21.
Projekt porządku posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej komisji.
4. Zapoznanie się i zaopiniowanie stanowiska Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie wniosku firmy At Hotel 35 sp. j.
5. Zapoznanie się i zaopiniowanie stanowiska Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie skargi na przewlekłe załatwianie sprawy przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Komisji
/- / Ewa Czaplińska