Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Aktualności

Zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu mobilności!

Aktualności

2025-08-27 14:05
Zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu mobilności!
W najbliższych dniach do wylosowanych gospodarstw domowych z terenu całego województwa wielkopolskiego zapukają ankieterzy i zapytają mieszkańców o sposoby przemieszczania się do pracy, szkoły, na zakupy lub do domu.
Zebrane podczas badań informacje posłużą m. in. do dostosowania oferty transportu zbiorowego do potrzeb mieszkańców oraz planowania przebiegu
przyszłych dróg i linii kolejowych.
Głównym elementem ankiety będzie tzw. „dzienniczek podróży”, w którym pytania będą dotyczyły:
celów podróży – ankieterzy poproszą o ich adresy lub jak najbardziej przybliżone lokalizacje,
sposobów dotarcia, czyli tego, jakimi środkami transportu została zrealizowana podróż,
czasów podróży, w tym godzin rozpoczęcia i zakończenia podróży.
Czas trwania wywiadu z jedną osobą nie powinien przekroczyć 10 minut.
Badanie będą realizowali ankieterzy PBS Sp. z o.o. Każdy z nich będzie wyposażony w imienny identyfikator.
Udział w badaniu jest dobrowolny. Informacje zebrane przez ankieterów podczas wywiadu nie będą wykorzystane w sposób pozwalający na zidentyfikowanie pytanej osoby. Wyniki badania będą analizowane jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.
Ankieterów będzie można spotkać także dworcach i przystankach kolejowych w całym województwie.
Firma, która będzie realizowała badanie, posiada certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów gwarantujący, że badanie zostanie wykonane rzetelnie i zgodnie z surowymi normami jakości obowiązującymi w badaniach rynku i opinii.
Dane zebrane podczas badań będą przetwarzane w sposób właściwy i bezpieczny.
Więcej informacji o badaniu: https://www.umww.pl/wielkopolskie-badania-ruchu-2025
 
 
Referat Promocji- MK
Przydatne linki
Mapa dojazdu
Dane kontaktowe

Urząd Miasta w Słupcy

ul. Kazimierza Pułaskiego 21

62-400 Słupca

Tel.: 63 2772727

E-mail: um@miasto.slupca.pl

NIP: 667-173-93-85

Godziny pracy urzędu

Poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30

Czas pracy biura ewidencji ludności i dowodów osobistych
Poniedziałek od 7.30 do 15.30
Wtorek - Piątek od 7.30 do 15.00

Czas pracy punktu informacyjnego:
- poniedziałek do 16:30

Rachunek Bankowy

Wpłaty za podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, łącznego zobowiązania pieniężnego
należy dokonywać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

pozostałe opłaty i podatki proszę kierować na:

Bank Spółdzielczy Słupca
45 8542 0001 0024 3377 0003 6753
(wpłaty dotyczące wszystkich opłat i pozostałych podatków)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi proszę wpłacać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

Statystyki ON-LINE

Licznik odwiedzin:567 101
Dzisiaj:509
Gości on-line:7
Twoje IP:216.73.216.96
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.