Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Dodatkowy nabór w ramach projektu pn. „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta Słupcy”

Aktualności

2025-04-23 12:14

Szanowni Mieszkańcy,

informujemy, iż prowadzony jest nabór dodatkowy deklaracji na montaż instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii lub pomp ciepła w ramach projektu pn. „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta Słupcy”

Szczegóły dotyczące warunków jakie należy spełnić określa Regulamin uczestnictwa w projekcie.

Regulamin i deklarację można pobrać ze: strony internetowej www.miasto.slupca.pl lub w Urzędzie Miasta Słupca.

- REGULAMIN
- DEKLARACJA

Wypełnioną deklarację należy dostarczyć osobiście do Urzędu Miasta w Słupcy lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności w terminie 9 maja 2025.

Deklarację można złożyć następującymi kanałami:

- elektroniczna skrzynka podawcza - /UMSLUPCA/SkrytkaESP

– pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca

– pocztą elektroniczną na adres: um@miasto.slupca.pl

– osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Słupcy

Kontakt w sprawie projektu:  63 277 27 27 w godzinach 8.00-15.30 lub mail: infrastruktura@miasto.slupca.pl

Ilość Mieszkańców zakwalifikowanych do Projektu jest ograniczona ze względu na zakres i wytyczne określone we wniosku o dofinansowanie.

O zakwalifikowaniu do Projektu będzie decydować kolejność zgłoszeń, do momentu wyczerpania dostępnych urządzeń oraz mocy określonych we wniosku o dofinansowanie. W przypadku niewyczerpania się dostępnych urządzeń – nabór będzie ciągły.

Pierwszeństwo mają zgłoszeni uczestnicy projektu!

Dostępne są następujące urządzenia:

  • pompy ciepła: gruntowe i powietrzne
  • Panele fotowoltaiczne
  • magazyny energii.
Referat Promocji- MK
Przydatne linki
Mapa dojazdu
Dane kontaktowe

Urząd Miasta w Słupcy

ul. Kazimierza Pułaskiego 21

62-400 Słupca

Tel.: 63 2772727

E-mail: um@miasto.slupca.pl

NIP: 667-173-93-85

Godziny pracy urzędu

Poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30

Czas pracy biura ewidencji ludności i dowodów osobistych
Poniedziałek od 7.30 do 15.30
Wtorek - Piątek od 7.30 do 15.00

Czas pracy punktu informacyjnego:
- poniedziałek do 16:30

Rachunek Bankowy

Wpłaty za podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, łącznego zobowiązania pieniężnego
należy dokonywać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

pozostałe opłaty i podatki proszę kierować na:

Bank Spółdzielczy Słupca
45 8542 0001 0024 3377 0003 6753
(wpłaty dotyczące wszystkich opłat i pozostałych podatków)

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi proszę wpłacać na INDYWIDUALNE RACHUNKI BANKOWE

Statystyki ON-LINE

Licznik odwiedzin:603 401
Dzisiaj:735
Gości on-line:1
Twoje IP:216.73.216.4
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.