Aktualności
Szanowni Mieszkańcy,
informujemy, iż prowadzony jest nabór dodatkowy deklaracji na montaż instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii lub pomp ciepła w ramach projektu pn. „Instalacje systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta Słupcy”
Szczegóły dotyczące warunków jakie należy spełnić określa Regulamin uczestnictwa w projekcie.
Regulamin i deklarację można pobrać ze: strony internetowej www.miasto.slupca.pl lub w Urzędzie Miasta Słupca.
- REGULAMIN
- DEKLARACJA
Wypełnioną deklarację należy dostarczyć osobiście do Urzędu Miasta w Słupcy lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności w terminie 9 maja 2025.
Deklarację można złożyć następującymi kanałami:
- elektroniczna skrzynka podawcza - /UMSLUPCA/SkrytkaESP
– pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
– pocztą elektroniczną na adres: um@miasto.slupca.pl
– osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Słupcy
Kontakt w sprawie projektu: 63 277 27 27 w godzinach 8.00-15.30 lub mail: infrastruktura@miasto.slupca.pl
Ilość Mieszkańców zakwalifikowanych do Projektu jest ograniczona ze względu na zakres i wytyczne określone we wniosku o dofinansowanie.
O zakwalifikowaniu do Projektu będzie decydować kolejność zgłoszeń, do momentu wyczerpania dostępnych urządzeń oraz mocy określonych we wniosku o dofinansowanie. W przypadku niewyczerpania się dostępnych urządzeń – nabór będzie ciągły.
Pierwszeństwo mają zgłoszeni uczestnicy projektu!
Dostępne są następujące urządzenia:
- pompy ciepła: gruntowe i powietrzne
- Panele fotowoltaiczne
- magazyny energii.




