Artykuł
Program Miejska Karta Seniora to projekt Urzędu Miasta w Słupcy i Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”.
Skierowany jest do osób powyżej 60 roku życia, zamieszkałych na terenie miasta Słupcy. Seniorzy mogą korzystać z ulg, zniżek, promocji i ofert, które są przygotowane dla nich przez instytucje oraz firmy. Każdy mieszkaniec miasta, który ukończył 60 lat, będzie mógł korzystać z przygotowanych ofert, poprzez okazanie imiennej Karty Seniora, w punktach wskazanych przez partnerów projektu.
Jak przystąpić do PROGRAMU MIEJSKA KARTA SENIORA:
1. Zgłosić się do Urzędu Miasta w Słupcy w celu wydania imiennej Karty Seniora Biuro Obsługi Klienta lub bezpośrednio w pok. 318 – Referat Promocji.
2. Przynieść ze sobą dowód osobisty (jedynie do wglądu przy rejestracji).
3. Przynieść ze sobą zdjęcie (potrzebne będzie jedynie do zeskanowania). Jeśli Senior zdjęcia nie posiada, w Urzędzie Miasta w Słupcy wykonane ono będzie nieodpłatnie.
4. Każdy Uczestnik Programu po wypełnieniu wniosku dostanie imienną Kartę Seniora ze zdjęciem oraz wykaz instytucji i firm, które udzielają zniżek i rabatów. Będzie również informowany o wszelkich zmianach w Programie.
KARTA WYDAWANA JEST BEZPŁATNIE!
Po otrzymaniu Karty, Senior będzie mógł korzystać ze zniżek i rabatów przygotowanych specjalnie dla niego. Dla ułatwienia we wskazanych punktach będą umieszczone informacje:
TU HONORUJEMY „MIEJSKĄ KARTĘ SENIORA”

Referat Promocji- MK